• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 292

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Modifiye Edilmiş Oyunların Farklı Demografik Özellikteki Ve Seviyedeki Tenisçilerin Gelişimine Etkisinin Değerlendirilmesi 

Şar, Halit (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (Beden Eğitimi ve Spor), 2018-06)
Bu çalışma, modifiye edilmiş tenis oyunlarının farklı demografik özelliklerdeki tenisçilerin gelişimlerine etkilerinin değerlendirmek amacıyla yapılmıştır. Araştırma, Trabzon ilinde yapılmış olup, farklı demografik ...
Thumbnail

Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Geliştirilen Farklılaştırılmış Bilimsel Araştırma Yöntemleri Programının Değerlendirilmesi 

Güney, Kerim Kürşat (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (İlköğretim), 2018)
Üzerinde uzun yıllardır araştırmalar yapılan üstün yetenekli bireylerin eğitiminin, Türk tarihinde farklı örneklerine rastlanmaktadır. Yıllar içerisinde farklı yöntemler ile verilmeye çalışılan eğitimin son halkası Bilim ...
Thumbnail

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına Yönelik Pedagojik Alan Bilgisi Gelişimlerinin İncelenmesi 

Taşdere, Ahmet (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (İlköğretim), 2018)
Bu araştırmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimin doğasına yönelik pedagojik alan bilgilerinin (PAB) gelişimini incelemektir. Çalışmaya Uşak Üniversitesi Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümünde öğrenim gören ...
Thumbnail

Öğretmen Öğretim Stiline Göre Ortaokul Öğrencilerinin Beden Eğitimi Yatkınlıklarının İncelenmesi 

Çivril Kara, Rukiye (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (Beden Eğitimi ve Spor), 2018)
Bu araştırmanın amacı, ortaokul öğrencilerinin beden eğitimi yatkınlıklarını bazı değişkenlere ve ortaokul öğrencilerinin görüşlerine göre incelemek ve öğrencilerin beden eğitimine yönelik tutum ve özyeterlikleri arasındaki ...
Thumbnail

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Sürecinde Kullandıkları Soruların Eleştirel ve Yaratıcı Düşünme Becerileri Açısından Değerlendirilmesi 

Özalp, M. Talha (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (İlköğretim), 2018)
Günümüz eğitim anlayışı; var olan bilginin öğretmenden öğrenciye doğrudan aktarımını amaçlayan geleneksel yaklaşımdan tamamen sıyrılmış, sorgulayan düşünen ve ihtiyacı olan bilgiyi kendisi üreten nesiller yetiştirmeyi ...
Thumbnail

Türkçe Dersinde Bulmaca ile Kavram Öğretiminin Öğrenci Başarısına ve Derse Karşı Tutuma Etkisi 

Bilgin, Dilek (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (Türkçe Eğitimi), 2018)
Bu araştırmanın amacı ortaokullarda kullanılan Türkçe dersi öğrenci çalışma kitaplarında bulmacaların yer alma sıklığını, bulmacaların ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin Türkçe dersinde kavram öğrenme düzeylerine ve derse ...
Thumbnail

Ergenlerde Kendine Zarar Verme Davranışının Yordayıcıları Olarak Öz Duyarlık ve Stresle Başa Çıkma Tarzları 

Toksoy, Pınar (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (Eğitim Bilimleri), 2018)
Kendine zarar verme davranışı, bireyin intihar amacı taşımaksızın kendi bedeninde amaçlı olarak hasar oluşturması şeklinde tanımlanmaktadır. Özelikle ergenler ve genç yetişkinler arasında her geçen gün yaygınlık kazanan ...
Thumbnail

Zaman ve Kronoloji Becerisinin Kazandırılmasında Modelleme Tekniğinin Kullanılması 

Kekeç, Meryem (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (İlköğretim), 2018)
Kazanılan bilgi ve beceriler gerçek yaşamda ne kadar kullanırsa o kadar kalıcı hale gelirler. Önemli olan bilgi ve becerileri ezberlemek değil onları kullanabilmektir. Sosyal bilgiler, öğrencilerin zorlandığı ve aynı zamanda ...
Thumbnail

Biyoloji Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Düzeyleri: Trabzon Örneği 

Aşık, Serpil (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi), 2018)
Bu çalışmanın amacı, biyoloji öğretmenlerinin eleştirel düşünme düzeylerini çeşitli değişkenler açısından incelemektir. Araştırmanın örneklemini 2016-2017 eğitim ve öğretim yılı bahar döneminde, Trabzon il merkezinde ...
Thumbnail

Tanbur Eğitiminde Kullanılan Temel İcra Tekniklerinin ve Bu Tekniklere Yönelik Çalışma Prensiplerinin Belirlenmesi 

Derçin, Eylem (Lisansüstü Eğitim Enstitüsü (Güzel Sanatlar Eğitimi), 2018)
Bu çalışmada, tanbur eğitimindeki yazılı kaynak eksikliği sorunu düşünülerek, tanbur eğitiminde kullanılan temel icra tekniklerinin neler olduğunun belirlenmesi, bu tekniklerin çalışma prensiplerinin ortaya koyulması ile ...
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 30
  • »

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorÇolak, Çağrı (27)Gür, Süleyman (15)Demirci, Selim (13)USTA, GALİP (4)Küçük, Uçar (2)Küçükyılmaz, Yaşar Orçun (2)TORPUŞ, KEMAL (2)Yurtkuran, Süleyman (2)Yıkıcı, Abdulgazi (2)(İyibil) Durukan, Ümmü Gülsüm (1)... View MoreSubjectSOCIAL SCIENCES (7)Kamu Yönetimi (4)Kamu Politikası (3)Kent (2)Adidaktik Öğrenme Ortamı, Zihinsel Model, Öğrenme Stili, Elektrik Akımı Konuları, Lisans Öğrencisi (1)Air Pollution (1)Akademik Başarı, Fiziksel Aktivite, Sağlıklı Yaşam Biçimi Davranışları, Öğretmen Adayı (1)Akademik Yazma, Akademik Yazma Tutukluğu, Akademik Yazma Kaygısı (1)Alternatif Öğrenme Yöntemleri, Akademik Başarı, Düşünme Becerileri, Ortaokul Öğrencileri, Biyoloji Eğitimi (1)Anadil, İki dil, İlkokuma Yazma Öğretimi, Türkçe, Özel Durum Çalışması (1)... View MoreDate Issued2020 - 2022 (30)2010 - 2019 (259)2005 - 2009 (3)Has File(s)
true (292)

Contact Us | Send Feedback